De spanning stijgt - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Erik, Lieke, Libin en Yue Timmermans - WaarBenJij.nu De spanning stijgt - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Erik, Lieke, Libin en Yue Timmermans - WaarBenJij.nu

De spanning stijgt

Door: Erik Timmermans

Blijf op de hoogte en volg Erik, Lieke, Libin en Yue

11 November 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hola a todos,

Op het moment dat ik dit zit te schrijven merk ik aan mezelf dat de spanning voor de reis naar Mexico stijgt. Wat zullen we allemaal mee gaan maken en wat treffen we aan. Het zullen in ieder geval hele bijzondere dagen en momenten worden. Dat is een ding dat zeker is.
De laatste inkopen (kadootjes en etenswaren) zijn gedaan. Morgen wordt het passen, meten en vooral wegen om alles mee te krijgen denk ik, maar ik ga er van uit dat alles gaat passen in mijn koffer en handbagage. Er gaat waarschijnlijk meer mee heen, dan dat er straks mee terug moet.
Over 2 dagen hangen we nu in een toestel van KLM ergens boven de Atlantische Oceaan. Een deel van onze reisgroep vertrekt donderdagochtend vroeg met de trein vanuit Eindhoven. Een andere deel komt rechtstreeks naar Schiphol, omdat die uit de omgeving Amsterdam komen en ik vertrek samen met 2 reisgenoten donderdagochtend vanuit Waalwijk. Uiterlijk om 9.30 uur zullen we elkaar (een aantal zelfs voor het eerst) ontmoeten op Schiphol. Ons vliegtuig vertrekt om 12.25 uur richting Mexico-Stad, waar we om 17.10 uur plaatselijke tijd zullen landen. Gezien de contacten van de afgelopen weken via mail en Whatsapp denk ik dat we een leuke groep hebben. dat is denk ik ook belangrijk, omdat we soms ook even steun van elkaar zullen moeten hebben. Het zal zeker geen rozegeur en manenschijn zijn in de omgeving waar we de huisjes gaan bouwen.

Ik wil jullie voor mijn vertrek alvast bedanken voor jullie giften voor het huisje en voor jullie hartverwarmende reacties. Dat voelt erg goed moet ik zeggen. Er is zelfs iemand uit mijn omgeving die zo enthousiast is geworden, dat zij in maart 2015 zelf deel gaat nemen aan een bouwreis naar Mexico!!

Vanaf donderdag zal ik proberen om dagelijks verslag te doen van mijn belevenissen. Het zal vooral tijdens de bouwdagen (vrijdag, zaterdag en zondag) moeilijk worden om de verhalen te uploaden, maar dat betekent voor jullie op maandag extra veel leesplezier.

Adios! Nos vemos en una semana! (Tot ziens! Tot over een week!)

  • 11 November 2014 - 21:36

    Marius:

    Ha Erik,
    Heel veel plezier in Mexico, en doe leuke ervaringen op.
    Groeten,
    Marius, Monique, Steven, Kirsten, Jasper

  • 12 November 2014 - 11:18

    Stichting HomePlan:

    Heel veel succes en een mooie reis gewenst!

  • 12 November 2014 - 17:17

    Rianne Engelbert:

    Het wordt ongetwijfeld een geweldige ervaring voor een heel mooi doel!
    Heel veel succes en een goede reis gewenst!
    Groetjes,
    Rianne

  • 12 November 2014 - 17:18

    Dian Hamer:

    Hoi Erik,

    Heel veel succes met je bouwreis!
    Maak er een mooie en fijne tijd van , waar een mooi doel aan zit

    XDian en Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik, Lieke, Libin en Yue

Actief sinds 29 Okt. 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 19586

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 20 November 2014

Bouwreis Mexico

13 Juli 2014 - 08 Augustus 2014

Rootsreis Libin en Yue

Landen bezocht: