Ready for take off - nog één nachtje slapen - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Erik, Lieke, Libin en Yue Timmermans - WaarBenJij.nu Ready for take off - nog één nachtje slapen - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Erik, Lieke, Libin en Yue Timmermans - WaarBenJij.nu

Ready for take off - nog één nachtje slapen

Door: Erik Timmermans

Blijf op de hoogte en volg Erik, Lieke, Libin en Yue

12 Juli 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Nog één nachtje slapen en dan is het eindelijk zo ver. We vinden het allemaal best een beetje spannend. De een wat meer dan de ander.

Morgenvroeg vertrekken we rond 7.15 uur richting Schiphol waar we om 10.25 uur vertrekken richting Kopenhagen, waar we overstappen op het vliegtuig dat ons om 18.00 uur naar Shanghai brengt.

Als het mogelijk is, melden we ons vanuit Shanghai met ons eerste verslag vanuit China en misschien wel met de eerste foto's.

Voor iedereen die binnenkort op vakantie gaat of er misschien al is. Heel veel plezier allemaal en geniet net zo veel als wij gaan doen !!!

• 13 Juli 2014 - 12:01

Saskia:

Lieve vier,
    Nu is het dan echt zover. Na alle voorbereidingen zijn jullie onderweg. Wij gaan (blijven) jullie volgen. Erg leuk dat we hier op deze manier van mee mogen genieten.
    Geniet volop van alle belevenissen en indrukken!!!
    Veel liefs,
    Perry, saskia, thijs en luuk

• 13 Juli 2014 - 13:20

Dorothé:

Hoi Lieke, Erik, Libin en Yue,
    Een hele goede reis toegewenst en vooral veel plezier in China.
    Geniet er van.
    Liefs, Dorothé.

• 13 Juli 2014 - 14:12

Birgit Van Beekveld:

Hallo reizigers,

Heel veel plezier, geniet van de reis, de ervaring en elkaar.

x Bir

• 13 Juli 2014 - 18:21

Corinne:

Hoi Lieke, Erik, Libin en Yue,

Wat een leuke manier om te blijven communiceren!
    Een spannende en mooie reis: ik wens jullie veel plezier!

Liefs x Corinne

• 13 Juli 2014 - 19:39

Fam. Erdhuisen:

Een hele fijne reis! Geniet ervan met zijn viertjes!

• 14 Juli 2014 - 08:31

Paula:

Een heel bijzondere belevenis maar ook een hele mooie lijkt mij zo. Geniet er samen van en beleef mooie momenten samen...

• 15 Juli 2014 - 11:36

Familie Schers Uit Sint Joost:

Een hele fijne, mooie en indrukwekkende reis! Leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Geniet van deze ervaring.
    p.s. De caravan bevalt geweldig.