Voorbereidingen bijna klaar !! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Erik, Lieke, Libin en Yue Timmermans - WaarBenJij.nu Voorbereidingen bijna klaar !! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Erik, Lieke, Libin en Yue Timmermans - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen bijna klaar !!

Door: Erik Timmermans

Blijf op de hoogte en volg Erik, Lieke, Libin en Yue

24 Mei 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Nog maar 7 weken (!!) en dan vertrekken we naar China. Dit vertrek komt nu met rasse schreden dichterbij en het echte aftellen is dus begonnen. We krijgen er allemaal steeds meer zin in, maar ook de spanning neemt soms toe. Kunnen we bijvoorbeeld in de kindertehuizen terecht en spreken we misschien zelfs de directeur(en) en/of verzorgsters. Hannah is in China nog volop bezig om hiervoor de laatste kreukels glad te strijken. Duimen dus.

De afgelopen week hebben we de laatste grote voorbereidingen afgerond. De vaccinaties zijn gehaald en de visums zijn aangevraagd. Deze worden waarschijnlijk de komende week afgewerkt en teruggestuurd. Daarna volgen de "normale" voorbereidingen voor een vakantie. Wat moet er allemaal mee. dit zal ook nog wel even puzzelen worden, maar dat komt allemaal goed.

We gaan jullie vanaf nu wat vaker op de hoogte houden van onze vorderingen en proberen (als we de technische mogelijkheden hebben) zo veel mogelijk vanuit China op de hoogte te houden.

• 25 Mei 2014 - 21:29

Nicky Verburg:

Dag allemaal, leuke berichten allemaal. Spannend.

Wij houden contact en wachten op jullie volgende bericht. Groetjes Jap, Nicky, Fu en Yu

• 26 Mei 2014 - 08:37

Fam Erdhuisen:

Geniet van de voorbereidingen, spannend. Hannah was ook bij ons in Cenxi, erg fijn, kent de lokale taal goed. Nog een checklist nodig? Dan hoor ik het wel.

• 26 Mei 2014 - 19:48

Linda Van Duijn:

Het schiet al op, spannend hoor! We hopen nog veel van jullie te horen. Succes met de verdere voorbereidingen.