Binnenlandse vluchten - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Erik, Lieke, Libin en Yue Timmermans - WaarBenJij.nu Binnenlandse vluchten - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Erik, Lieke, Libin en Yue Timmermans - WaarBenJij.nu

Binnenlandse vluchten

Door: Erik Timmermans

Blijf op de hoogte en volg Erik, Lieke, Libin en Yue

14 April 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Het is een tijdje geleden dat ik een verslag heb geschreven, maar dat betekent zeker niet dat de voorbereidingen stil hebben gestaan. Integendeel zelfs!

De afgelopen periode heeft vooral in het teken gestaan van de voorbereidingen in China zelf. Onze contactpersonen in China (Sophie en Hannah) zijn druk bezig met het regelen van de laatste zaken. Vandaag hebben we de bevestiging van de binnenlandse vluchten ontvangen. De hotels zijn bijna allemaal geboekt, behalve in Jingxi en Maoming. Dit zijn de plaatsen waar de meiden vandaag komen en het zijn geen toeristische plaatsen, dus hotels zoeken, boeken en vooral bevestigd krijgen is daar wat lastiger, maar het komt goed.

Vandaag over precies 3 maanden zitten we in Shanghai. Voordat we daar naar kunnen vertrekken moeten we binnenkort onze visums en inentingen gaan regelen. Als dat is geregeld, dan kan het aftellen echt gaan beginnen. We hebben er allemaal erg veel zin in!!