Voorbereidingen gestart !! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Erik, Lieke, Libin en Yue Timmermans - WaarBenJij.nu Voorbereidingen gestart !! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Erik, Lieke, Libin en Yue Timmermans - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen gestart !!

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik, Lieke, Libin en Yue

31 Oktober 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

In 2002 hebben we onze oudste dochter Libin in Jingxi, in de provincie Guangxi (Zuid-China), opgehaald. In 2004 hebben we onze jongste dochter Yue in Maoming, in de provincie GuangDong (Zuid-China, ten Zuid-Westen van Hong Kong) opgehaald. In de jaren daarna hebben we besloten om in het jaar dat Libin in groep 8 van de basis school zou zitten, we terug zouden gaan naar China om met de meiden het gebied waar ze vandaan komen te bezoeken.

Volgend jaar is het zover en zullen we de reis naar China gaan maken!! We kijken er nu allemaal al erg naar uit. De voorbereidingen zijn gestart. Vakantie is geregeld met het werk. Reisplan is gemaakt. Vliegtickets voor de heen- en de terugreis zijn inmiddels geboekt. Ideeën voor onderweg worden bekeken. Er is nog veel te doen, maar we hebben er zin in.

Via deze site zullen we jullie regelmatig op de hoogte houden van onze voorbereidingen. Als we dan op 13 juli in het vliegtuig stappen, zullen we proberen om jullie ook vanuit China regelmatig op de hoogte te houden.